This is Stockholm baby!

  • Stockholmare är lata... de förstod inte för hela världen varför jag ville promenera ut till Nacka på lördagen. Dels va det "bara" 9km och dels behövde jag röra på mig. 9km är ingenting för mig, då jag knatar 7km in till Malmö city utan problem. Skönt med luft desutom. Men som sagt sthlmare är lata! (sen att de är sala o slanka betyder väl på lite mat och träning på gym)
  • Stockholm är vackert, otroligt vackert! Hade jag bott där hade de varit en stolthet.
  • Stockholm har massa pubar o klubbar, man behöver aldrig undra vart man ska gå.
  • Stockholmare må vara svenskar, men såååå mkt öppnare för nytt folk.
Helgen var alltså underbar, trevliga människor, fick träffa båda Annika från Kalmartiden och Lisa från Örebrotiden.. det var alldeles underbart. Har så många fina vänner runt om i Sverige:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0