Saturday it is!

Igår var det fredag, vilket innebar en liten kväll med fina tjejer och vi åt god mat och skrattade och hade kul!
Blev en sväng på centiliter&gram för en drink, jag var egentligen för trött, blev dock pigg men då blev de andra tjejerna trötta haha! Bra där!
Så det hände väl egentligen inte så överdrivet mkt mer en mysig kväll.
 
Idag är det tvättdag och passa söta mathilda (hund) och snart kommer mallan hit o hälsar på med sin pojkvän...
;-D
 
 
Vaknade imorse dock och kände att nu får det vara slut på det här.. jag trivs inte i Malmö just nu, mest pga. det sociala som jag inte riktigt känner att jag får ut ngt av plus att mitt jobb inte känns jättestimulerande utan mest som ett jobb för att få pengar:(
Har känt så rätt länge, men jag vill kunna känna mig som hemma i en stad mer än 3 år....blööööööö
 
Jaja, nog om gnällandet, får ändra mina tankar eller ändra på livet, om annat e de ju examen i Juni- sen dags för nya äventyr:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0