Alldeles för längesen nu..

Jahapp, då satt man här och konstatera att det var ju evigheter sedan jag skrev ngt..
Det beror dels på att jag har levt som en urtidsmänniska ngr månader.
Sa upp mitt internet i våras och det tog ngn månad innan jag koppla att mobilens internet kan delas;)
Sen dog min data och jag har inte besvärat mig att få den och leva igen! Meen som ni studenter vet, så kan man inte vara utan word iaf när man skriver b och c-uppsats:)
 
Så här sitter jag med en billig liten skitdata(mest för att jag är snål, men också för att jag insåg hur underbart livet var utan bra teknik i hemmet) och hoppas den överlever mina uppsatser, it's only until june 2013!
 
Jag gör väl en uppdate för skojs skull.
 
- Heter fortfarande Jannike;)
- Bor fortfarande i Malmö, men drömmer mig bort....
-Pluggar fortf för en pol.kand i statsvetenskap (av ngn underlig anledning)
- Jobbar fortf som personlig assistent heltid för att slippa csn...
- reser fortf så mkt jag bara kan och orkar;-D
- Är tyvärr fortf singel, men varje gång jag träffar ngn så är ngt fel.. vi är på väg åt fel håll typ han vill ha barn, slå sig till ro, medans jag vill ut och bo utomlands lära mig ett språk som kompletterar upp min utbildning:D Jaaa massor... sen att jag inte har mkt lediga timmar utöver jobb/plugg som vanligt, spelar väl oxå in!
- Närmare trettio har jag aldrig varit, inte heller närmare känslan av att livet tar slut där ngnstans. För man märker att många vänner (i samma ålder) börjar förändras åt ett i mina ögon mer allvarligare håll, medans jag och Mallan bland annat sitter kvar i fjantstadiet och bara lullar runder... Men what the heck- that's life! och jag skrattar tills jag storknar oftast.
- har fått glasögon..... (I know)
 
Jaaa, en snabb uppdate. kommer bilder på allt lite senare
 
Puss o hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0