Utmaning vecka 4

Jahapp, då va de fjärde veckan med 5 pass i.
Och det har ju gått bra, även om man fått funderar, trixa lite med träningen.
Var är resultatet ?
Får nog gå in hårdare vecka 5-8 om detta ska gå hem. Lägger till styrketräning hemma 10min varje dag.
 
I övrigt är det min jobbhelg, ganska skönt ändå:D och imorn kommer familjen på middag hos mig myspys!
Skriver på min b-uppsats och hoppas ngnstans att den blir godkänd, så att jag kan börja termin 6 om jag vill iaf!
Drömde inatt att jag inte kunde göra juridiktentan, då det krockade med en annan, och termin 6 va körd. Jag tog tydligen en kurs i frankrike då, lovely! What's the truth about that then?
 
Annars får det bli en trip till Norrland ;)) hehe
 
Nu GYM! heja mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0