trivs bättre själv!?

Jag behövde nog verkligen dessa dagar för mig själv, även om alla ringt dygnet runt... Varför är folk så intresserade av vilket håll maten kommit ut ur? och hur många ggr det skett under dagen? haha Weird!
Jag har iaf kommit ut ur min bubbla lite grann och börjat skriva på min komplettering av b-uppsatsen. I don't like it för vissa saker bara snurrar runt runt runt! Men jag gör det det!
Och jag mår lite bättre i psyket, men jag undrar hur länge det kommer hålla. Är det så att jag skapat små monster till vänner? som jag får negativ strålning av? eller har jag lyckats förtränga verkligheten lite??

Många frågor :D men det är ju fredag

Kommentarer
Postat av: lisa

jag hör ju, du behöver en vecka i norrland å fjällen med mej! u know where i am if u need me! <3

2012-11-23 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0