supertråk

Har mått dåligt i tre dagar nu, matförgiftning och jag vet vem boven är.
LÅNGKOK på Emporia, don't eat there. Hade mina kväljningar när jag såg hur de använder sina handskar om o om o om igen och tog allt ifrån fisk till kyckling till sallad med samma handskar, torkade kanske av sig på en smutsig handduk eller ngt.
Men alla som har jobbat med livsmedel vet att man inte blandar sallad / fisk eller kycklingsredskap för de finns olika bakterier som frodas i resp mat.
Jaja, don't eat there. Jag bad dem nämligen byta handskar men icke. ÄCKLIGT!
Det har iaf resulterat i magknas lördkväll, sönd, månd och det återstår o se om tisdagen blir bättre.
Så här länge har ja aldrig varit dålig, så de va nog ingen snäll bakterie.
 
Men de positiva är väl att jag rasat 3 kg i vikt haha.. som ja kommer gå upp igen om ngr dagar, men ändå, najs och klämma på revben ett tag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0