Denna höst verkara vara ett bakslag

vi är många detta året, som sitter och väntar på solen och värmen och glädjen!
Varför, kan det verkligen bero på den korta sommaren?
Eller är det ett dåligt år för hjärna o hjärta?
 
Jag har känt mig på topp en längre tid, men i Juni så hände det....
Jag känner mig som ett vrak, likt ett skepp som har fått in vatten och alla kämpar med att tömma ut det.
Jag är inte den enda men det enda sättet för mig att hålla mig över ytan är att fortsätta som om det inte är så farligt.
För hoppet är kvar, hoppet om att få lämna denna tid bakom mig, få resa till världens ände där pengar inte är allt, där en hydda på stranden och mat för dagen är LYCKA!
 
Här bör jag så mkt. Jag bör investera, bör spara, bör växa upp, bör sluta festa, bör klä mig mer vuxet, bör hitta en man o skapa familj, bör vilja ha barn, bör ha ett bra jobb, bör köpa hus...
börbörbörbörbörbörbörbörbörbör...
 
Och tänker så om andra...jag borde skämmas;)
 
Whatever, jag är påväg........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0