prettttty goood

sååå, gjorde en arbetsdag igår, trots att jag inte borde jobbat alls... i slutet trodde jag alllvarligt talat att jag skulle dö, att mitt huvud skulle explodera i vilken sekund som helst.Sjuukt! haha jaja

Jag har börjar förstå folk som går in i väggen inom vården.. dåligt betalt från början sen blir man sjuk och får ännu sämre betalt. Vilket resulterar i att folk inte längre kan jobba för att kroppen skriker ifrån...
Så ska det inte vara, man borde kunna tjäna in skattepengar på att ha ett bättre sjukasigsystem. Om folk inte utnyttjar det;)

gud vad jag längtar tills examen.. då ska jag försöka förändra livet för många där ute som tappert jobbar på!!

 kan inte ladda upp bilder här, så det får bli en gammal;)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman o tack för gratulationen! Kul o hitta din blogg:-)

2011-10-25 @ 17:34:10
URL: http://Lotta.korento.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0