Snart skola

Dags att vara kreativ!!Ibland känns det som att bara för att jag slappa(sova/festa) mig igenom gymnasietiden, så straffas jag nu... Detta året har varit fullt av överaskningar, jobb, plugg, flytt, träning, sjukhus osv osv...

Knappt har jag en minut över för då ska man gärna tvätta, städa och sånt roligt haha!

Jaja, det är väl bara att stå ut-- för jag får leva över studentstandard, resa när jag vill, spara till pensionen och ta examen utan CSNLÅN!
Kanske ta en termin utomlands??

Jaja, i vilket fall som så kommer jag nog tacka mig själv Juni 2013 -> dagen då jag faktiskt går ut och har ett riktigt månd-fred jobb med lön på minst 35papp??
GE MIG NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0