Skruttibangbang

Gårdagen va katastrofal... och då tyckte jag fredagen var det med xantal på akuten o en jobbig natt...
Neej söndagen.. shit! Inget gick som de skulle...
Och fick en backslap av en tjej i ett sms... Ibland blir jag trött på dessa deprimerade.. Alltid är ngt fel ALLTID!!! Aldrig kan de ta tag i saker ordentligt och blir apsura om jag puschar litelitelite.... VA FAN LIKSOM!

Jag bara jaaaaa. Jag har inte heller det så lätt just nu men inte fan ger jag igen tvärtom!!!
Sååå jag hoppas det vänder idag, men det är väl knappast troligt?!?
Det är trots allt måndag..... och imorn ska ja ¨få en ny höris... av dessa otroligt korkade audiologer!BLÖÖÖÖÖ

GE mej Juli NU! Med Italien

 Detta gör mig glad iaf;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0