It's thursday AGAIN!?!

HUr jäkla snabbt går tiden egentligen??
För en vecka sen satt ja och väntade på älsklingannika, och det känns som igår... Detta innebär att det är helg imorn IGEN! och jag är ledig fred-onsd Helt okej, men ska plugga ;)

Jahaaa, va kan man mer berätta?
Skolan e grym, ska på praktik (typ) på röda korset, vilket är lycka för mig.. Har alltid velat se hur de jobbar och om det verkligen är ngt för mig! Sen e det ekonomi och administration kvar innan sommaren som verkar hur kul som helst!
Sen e det semester wohhoo! Ska till ROM äntligen och få se allt fint, och sen segla längst med Venedigkusten i två hela fucking veckor!
Inte nog med det, sen i aug två veckor innan skolan ska jag iväg igen, men vart det återstår att se:)

Men kan ni förstå att man blir glad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0