Hur gör ni tjejer?

Hur ser ni på dejting?
Och hur ofta anser ni att han måste höra av sig? Och framförallt hur snabbt efter föregående möte // sms ?

Jag grubblar jämt på det, för vissa säger Vill man ha ngn, då vill man ha ngn!
Men själv kan jag nog dra mig tillbaka och tycka jag är jobbig bara för att det blev 2 sms den dagen eller så..
Men är det ngn som har ett super sms som ger en tillräckligt med information om vad han egentligen vill?

Ringa och börja prata framtid e ju inte aktuellt efter 3 v hahaha

"min" sms kompis skickar nämligen jaa, när de passar honom, så man vet ju inte om han funderar på va han ska skriva eller att bara inte pallar?:)
Jaja, förklarar allt lite närmare en annan gång !!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du, jag har ingen aning, är ju över 5 år sen jag ens dejtade...

Men vet efter att ha en singelväninna, att karlar är fan inte lätta å ha o göra med. Dom är inga personer som hör av sig så ofta som vi kvinnor vill. Tex skickar vi ett sms, vill vi gärna ha svar, ja inom en timma iaf. Men karlar ser det inte som något viktigt. Trots att dom kanske egentligen vill ha en så enormt mycket, så funkar inte karlar som oss kvinnor.....

2011-03-19 @ 15:40:23
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0