helst av allt skulle jag vilja soola o bada

Vi har bestämt oss...På riktigt
Om vi hittar ngn solsemester i veckan billigt så åker vi!
Skola och jobb får vänta, för nu behöver vi verkligen vila upp oss efter all stress och hets! :D
Det känns faktiskt riktigt bra.. desutom håller jag på att lära mig italienska för fullt, sitter och pratar med datan som ett jäkla fåån, men försöker in i det sista! För ska jag gifta mig i år ska de va me en italienare! Whoohoo

Annars ruller det på, ska på opponering i skolan strax(inte så skoj) men what the hell!
Sen e de jobb och imorn ska jag shoppa skjortor som aldrig förr.. eller blusar kanske de e !


Ja forts träffa pojken, ja han har fått min mage att vända ut och in på sig...Och jag rullar ihop som ngn jävla igelkott för att jag inte vill binda mig och min framtid! BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0