Att vakna frivilligt sju är inte okej

Jag fick nästan tvinga mig att sova till iaf halv nio! Ska skriva hemtenta hela dgen och jobba natt!!!
Gud vad jag längtar..två veckor framåt! Just nu e det alldeles för mkt jobb med studier//praktik!
Men tacka vet jag Malene som får mig att iaf ta en promenad om kvällarna visserligen nästan 1mil men ändå!
Jag kanske e sjukt trött, men mår nog fan så mkt bättre dagen efter!

Kan visa dess tre veckor:)

V.1
Månd Jobba natt
Tisdag Plugga
Onsd-Torsd praktik
Torsd-fred-lörd jobba natt
Sönd konferens - jobba natt

v.2
Månd jobba natt
Tisdag skriva
Onsd jobba natt
Torsd sista dagen för hemtentan
fred + lörd jobba dag
sönd ledig:)

v.3
Månd- seminarium- jobba natt
tisdag- ledig
Onsd jobba dag
torsd skola- jobba natt
fred- skola
lörd jobba dag
sönd - ledig

Det är väl på gott och ont att vara igång hela tiden
Plus är väl pengarna minus att man blir trött!!!

Fast än så länge går det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0