alllltså!!

Plussidan idag:

  • jag har läst ut min byråkratibok
  • Fått en visning på en lägenhet i Västra Hamnen Finfint
  • Fixat allt till min praktik imorn
  • Tagit en långpromenad med Mallan
  • Fikat med M på stan
  • Allt är klart för två veckors segling i ITALIEN;)

 

Minussidan idag

  • Inget sms fån mr lover
  • förlorade en aktion på tradera trots att ja va där en minut innan buhuuu
  • Har inte fått svar på min juridik tenta trots att typ hela klassen fått det !?!
  • Har inte fått svar från visningen av lgnhten i Limhamn
  • Kanske inte kan gå på visningen i Västra Hamnen


Känner mej ganska kluven, ska jag vara glad eller bara skitarg idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0