Vi sitter i samma bil !!

Alltså gott folk...Vill ni förklara en sak för mig?

OM jag säger så här?

Alla har vi någon gång blivit spottad på av någon annan
Alla har vi haft det tufft på jobbet
Alla har vi fått kämpa oss fram
Alla har vi fått plugga ihjäl oss till provet/tentan
Alla har vi fått våra hjärtan krossade och vice versa
Alla har vi upplevt sorg / förlust av ngn medmänniska
Alla har vi fått se våld
Alla har vi haft krämpor i kroppen
Alla har vi haft ångest

OSV OSV

Förklara detta för mig. Hur kan vi människor hantera det så olika??
Hur kan det vara mer synd om X som blivit dumpad än Y som blivit dumpad, fr att X är lite mer gnällig, bitter och absolut mer sårad?

Snällla, sluta tyck synd om dig själv och gör ngt åt det. Det är okej att vara ledsen, men gränsen mellan lite ledsen och och förstöra för sig själv är fin. Märk av gränsen när det börjar bli dags att vända på steken, man kan få sina tankar på annat håll.

Foooor hiiiilvede:)



JAG har velat dö med stil ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0