Torsdagen innan helgen

va tiden går snabbt...
Skönt visserligen då jag bara vill ha sommar:D men man hinner inte med.

Försöker boka upp mig så mkt det bara går, men det är svårt. Folk har inställningen att man vet ju inte OM man e trött just den dagen.. haha.. så kan man ju inte tänka hela tiden! DÅ blir man ju aldrig pigg.

Jaja, skriver hemtentan fortf, och jobbar. Men imorn är den nog klar tror jag! Sen ska det bakas nyttiga piroger hela helgen! MUMMMS! SOm man kan ha i frysen för oj jobb dags tillfällen:D
va på Ikea i tisd och köpte ett skåp under vasken, fy vad det gör mycket. Testa, finns på ikea för 85:-
Och lite annat smått och gott! MAdrass till sängen.. mmm va ja sov gott inatt! hahah

Bjuder på min älskling idag;) Enjoy!

WOOOOPWOOOOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0