Det finns de som är speciella

Har ni mött denna sorts person ja ska berätta om?
Watch and learn! haha

-En person som blir sur för att du inte hör av dej 1ggr/dag?
-En person som rensar mobilen på nummer, antagligen för att känna sig speciell, sisådär ngr gånger om året när han/hon har en funderare = Vem är egentligen min riktiga vän? Han hör aldrig av sig varför ska jag ha honom kvar i mobilen blablabla
-Pratar känslor och minnen som är riktigt djupa varje gång du får tag i människan.
-Vill gärna gå på fest med ngr få, för att senare skrika ut hur underbart kul de hade och du va inte bjuden, för de va ju så speciella.
- Rensar alltid Lunarstorm (förr), Msn och nu facebook på vänner. Bytar Msn adress och vill gärna att folk ska veta att man tröttnat på just den adressen, för man har ju så många på listan. Personen vill liksom börja om med ungefär alla communitysajter den har, antagligen bara för att känna sig spec.


Detta bränner säkert i ögonen för vissa.
Men det är bevisat att personer som agerar så för mycket har ett STORT behov av att känna sig speciella. Det är oftast bara han/hon som tycker det, möjligtvis ngn annan liksinnad.

Jag har vänner som gjort det diskret:) och det respekterar jag, för då vill man anonymisera sig på internet, en helt annan sak. Man har väl alla sina perioder då man vill försvinna från detta cybershepp, men what the hell, då skulle jag göra det seriöst.. inte bara för att!


Tänk på det du speciella människa=) När du skriver ut vissa saker, för många tycker nog bara du är... fräckt nog speciell, fast inte positivt speciell!


WOOOOPWOOOP;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0