Kuligt kuligt!

FY FAN vikken träningsvärk jag har! hahaha!
Igår va de sketskoj, även om skeppsbron e lite förlegat..men men!
En sak får mig o mallan att reagera! När vi e på väg in te torget går jag och Mallan kanske en tjugo meter bakom de andra fyra.. vad händer?
JO en kille drar pickadollan, och ja skojar inte... ngn meter från dem :(
Av ngn underlig anledning är polisen där och kommer på ngn sekund o hafffar honom...
Men om man tänker efter e det ju bizzart! hallllå, va hade hänt om inte polisen kommit? Jag vet att det skjuts i Malmö, men har aldrig sett det med egna ögon!
UScccch!


Kommentarer
Postat av: lisa

men hallå vad snygg du är då!:)

2011-02-20 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0