En sommar på Malta eller kanske jersey?

ja tydligen, hade jag i någon sån här jag längtar bor från Sverige svacka, sökt en väldans massa jobb utomlands:)
haha
så igår tog  jag glatt emot ett brev om att jag ska på intervju som Platscoordinator för språkresor! Hrmmm!
Hur jag tänkte har jag ingen som helst aning om, då jag har ett jobb, men ska gå på intervjun och se vad det är!

Men när man googlar bilder på öarna.. Nice!
Kanske vore bra att få va iväg ett tag? Bara träffa nytt folk och sola o bada!
well, det är om två veckor så det är inte superbrått!

Idag e det sista riktiga lektionen på juridikkursen, så jag ska gå dit med glädje TYP!
Vi har guppövningar imorn o tentagenomgång på torsd! sen vill jag va ledig, men icke så nicke! NÄ!
;)


Ha en fin dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0