Friday, I'm in love:))

Det känns som en konstig fredag, för gårdagen vart lite sådär.
Störde mig på det mesta och de flesta! Galet drygt.
Förhoppningsvis ger helgen mig ngt nytt att tänka på..
Dagen till ära ska jag hämta ut en paket ja beställde förra veckan;) like
Träna och kolla på en ny skinnväska!
kan blir rätt så skoj-- iaf fram till kvällen(jag ska joba natt) och hoppas kollegan e på bra humör.
En liten fråga:
Har samhället gjort det acceptabelt att skylla allt på att man mår dåligt, eller går alla runt och tror att de inte klarar av saker??
Den här reklamen, lär dej förstå och acceptera psykiska sjukdomar. Missförstå mig inte, den är jätte bra, MEN jag tror många missbrukar det faktum att de kan skylla mkt på sjukdomen.
Ibland är det sant, men ibland kanske man ska fundera på vad det är som gör att man kan skylla på den i ur o skur??
Jag blir iaf galen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0