Dark around the head!?!

Har haft några underliga dagar...
Dels i söndags så hade jag svårt att sova rent allmänt på natten, och måndag natten så vakna jag av en mardröm, kanske en timme efter jag somnat? och kunde inte somna om.. Sen va jag halvt orolig hela dagen och sov oroligt inatt med!

Jag blir trött på det och undrar om de bara beror på killen jag träffar? Att man funderar på hur det egentligen är och hur man vill ha det?
Isåfall..
once again... there's a reason why I hate to be in love!! It's not easy, even if the feelings are good... It's all about keep having controlover your mind......


Jeeeppp, Love aint easy..
haha vem va de som sjöng den? take 5?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0