vill va stark...

Men inte på det sättet ni tror..Jag vill skippa att gå ut och dansa i helgen, mest för träningens skull, det går så bra nu och träffa en tjej igår så hade så fina muskler.. inga "manliga" muskler utan tjejiga och perfa.

Men det är ju ngt man får jobba på, jag kör konditionsträning med ganska lite styrka just nu fram till oktober.
Mest för att få bort fettet, för att sen bygga på. Det verkar funka ;) Så beachwinter 2010/2011 here I come haha!
Malene drog med mig på bodycombat, riktigt riktigt skoj! och vad man svettas av att inte slå på ngt alls !?!

Idag blire löpning och imorn vet jag inte riktigt, skulle tydligen hoppa in och jobba i Lund, naajs!

wellwell snart skola, kul.. det bästa med malmö är 2h lektionerna ;)

nästa helg eller nästa igen blire trääff med denna sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0