jag = ung?

Nej verkligen inte, idag var jag ynka 19 bast..

19 bast???heeeellllo! Hur får ni mina 25 år (inkl 10 år på rökning, alkohol och allt dumt) att bli under tjugo ens?
Alla i min klass trodde desutom ja vart 20 !?!

Förlåt mej gott folk men jag känner mej äldre än 20, mkt äldre. Men ja håller med om att jag kan se ut som en barnrumpa ibland, särskilt på bilderna nedanför:D

 Denna är en äkta 19 årsbild

Detta är 24
Detta är 25...

 

hur i hela fridens namn kommer jag se ut när jag är trettio???


Kommentarer
Postat av: jossan

Ja men inte undra på, du ser ju riktigt ung ut :-) bra gener där :-)



Sv: tack för tipset! Ska jag verkligen prova nästa gång :-) jag hatar pasta hehe och så äter jag ju lchf också

2010-09-16 @ 21:42:02
URL: http://gucciimama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0