Jag försöker verkligen

Hur mkt jag än tycker synd om mig själv, tycks jag aldrig må riktigt dåligt.... Det är inte det att jag vill må dåligt, men det e en ganska obehaglig situation att inte känna att man e nere ibland. det behövs ju för att uppskatta det bra juhe. Jag vet inte vad det är jag gör egentligen, utan det bara är där... Och nu när jag e borta så himla mkt tycker jag ja borde må lite kasst av stress etc. men icke... why? vad har jag gjort för att bli tillfreds så länge?
Jag antar att det låter konstigt, men jag är mer orolig över att om man inte sörjer/mår dåligt för småsaker så, många bäckar små!!

I can give you some luck... just get over here!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0