friskförklarad

Jag har härmed friskförklarat mig själv;)
Orkar inte skylla på att ja  e sjuk o inte kan träna.. nej ändring, så nu är jag alltså frisk och ska gå och springa för första gången på två veckor!?! hahaha. kan bara gå hur som helst. Men ska inte ge upp, till vårens lopp ska jag springa en mil! Så är det bara.

Ska önska mig wiifitplus (och WII givetvis) i Julklapp, kommer nog inte få det, men önska kan man.

Har desutom bestämt mig för att jag nog får bo kvar i min lilla etta så länge jag pluggar, det verkar svårt att få ngt jag vill ha i min prisklass och med mina krav. Får jag tar jag den, men annars blire stan ett tag te. Har ju inte ens en ynka dag ledig fram till Nyår??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0