Ny vecka... IGEN

Tiden går så snabbt, hinner knappt stanna till och andas.. I lördags va de första dagen på länge då jag vakna och gjorde precis de jag kände för (ingenting vill säga) tills jag somna igen.. så skönt, men samtidigt insåg jag att det är ju då man börjar fundera, grubbla osv... Ingenting jag vill uppleva med jämna mellanrum! Så nej till heltlediga dagar.

Men helgen va bäst med Ladiesnight på fredan och Magnus Betner igår. Hann jobba 24h också så är mkt nöjd över slutresultatet;)

Veckan som kommer består av jobb/skola/dejt/ Husfest på krischan:D Så den kommer gå snabbt men vara rolig! Precis som det ska vara....

 

så mina vänner, ta vara på livet vare sig det är mkt eller lite:D Och stressa inte upp er över tiden... YOU MAKE YOUR OWN TIME!

//JB
Förra årets husfest med städtema! Ni får se årets blider med tema efter  LÖRDAG:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0