motsäger mig själv

Ocg gnäller lite.. har haft en jobbig natt.. katten hade kissat i sänge, ev urinvägsinfektion. :(
Så det va bara att börja tvätta madrass efter madrass, förutom en som inte gick o rädda... waay to big ! Fuck!
kom i sängs vid fyra o skulle upp sju för skolan.. vakna inte ens av väckarklockan.. så pigg va jag=)
Så komplettering på det hela...

Faaaan... viill bara slänga ut katthelvetet och fokusera på allt annat... jag har inte tid för katastrofer i mitt liv just nu!! buhhuu!Ni kanske tycker ja e löjlig, men sängen e helig ( alla saker för den delen) och när man måste brja köpa nya saker för pengar som finns? Blir ja lack.... Han kanske borde åka tillbaka till landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0