Kan echinaforce hjälpa mig?

Hörseln e halverad för tredje gången denna hösten!
Kan jag bara inte få slippa en förskylning till??? Jag brukar inte vara sjuk mer än en gång om året max! (peppar pppar ta i trä knock knock knock)
Ska skriva hemtenta till fredag, som iofs går ganska bra än så länge... en komplettering sen e det en ny kursstart! Det dumma är bara att de ändrade schemat nyligen så att vi börjar på fredag ist månd!?! så jag missar introduktionen! Bajs!!

 

En sak går bra iaf.... träningen:D Ska promenera ut till jobbet som komplettering till min uteblivna trning pga hörseln... tadaa.. man får rädda det kilot man kan hahaha!

Ska desutom på dejt igen snart, kanske inte med rätt kille.. men man ska ju öva tills den rätte stiger in??;) Så jag har dejtat mer denna hösten än på fem år sammanlagt hehe! Göttt!

 

Time is time, you deside what to do with it!*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0