Jävla väärk

Jag hatar mensvärk och skaffa stav för ngr år sen för att slippa den! (o slippa mensen :D) Meen ibland får jag värsta PMS utbrottet som inkl bland annat mensvärk... utan mens! WEIRD!

Men fy fan va de gör ont, man kan ju knappt göra ngt alls:( Ja missa skolan för ja inte kunde ta mig hemifrån imorse... fuck! Det börjar ordna upp sig efter tabletter o värme på maugen, men fy alltså! Jag måste ta mig till biblioteket snart och skriva min hemtenta klar...

 

mitt i allt detta blire ju värsta känslosvallet... vilket jag ICKE gillar. Man börjar tänka som bara den på saker som inte är relevanta överhuvudtaget! Jaja, ja kan inte vara på topp alltid...

 

SOL GE MIG SOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0