I like to run:D

Har blivit en redig baddare på att springa 30min * 9km/h
Ohh yeaah! Ska klara 10km/h snart.. så jag kan springa ngt 5km lopp på en halvtimme, hade vatt skoj!
Har fått med 4 pass som varit riktigt bra denna veckan! Me like

Ska bara fortsätta så varje vecka och sluta med mina jäkla nötter haha! Ja har många laster!

55kg here I come!
enligt min Allevo sida ska ja vara där 1 febr 2011, så vi får se hur det ligger till om en månad.

Däremot min kära träningskompis mallan... latare människa får man leta efter och det är underligt för jag har alltid sett henne som hurtigare än mig, mkt sport och inge rökning och mindre festande... Men hon slår fantamig priset i att slöa på träning... bulll! Vill ha ngn att tävla med lite, får försöka få med mej slimsi!

jaja, ikväll e det fest ska till Lund och kolla in syster :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0