Husfest kooooom nu!

Läser man snabbt ser det ut som kondom, haha jaja!

På Lördag, som ja längtar. Fast en läskig sak, en kille som jag gillat länge genom åren * Han blev ju ts med en tjej och ville va med mig en sista gång (jag helt ovetandes om detta, fick givetvis världens chock när "in relationship" dök upp på fejjan 2 v senare) Jag vet inte om ja ska ta detta som en komplimang eller bara helt enkelt bottten. Han passa inte mig det vet jag, men ja tror att efter GUrra är han nog en som lyckas peta på hjärtat lite sådär : D och det är ju kul att se att det funkar!
En kort historia som blev längre haha... att hans flikka hänger mkt på huset där festen är... kan bli bra kan bli dåligt... En del av mig vill så innerligt se han igen, bara få ögonkontakt...medans en annan del av mig bara vill att han ska bort, långt långt iväg från mig. Det andra alt. är nog bäst fur us alles! :)

Skitsamma, allt annat går som en dans. Fick bra med pengar för R****s guld han gav mig:D Kändes sjukt bra!


Snart juuul :(

 "carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0