Dag 9 + 10 + 11

Dag 9 min tro

vad tror jag på? Mig själv och min omgivning, att vi lever som gör för att vi vill det. Jag trot absolut inte på ngn religion el liknande. Det är en skam mot människan. Jag anser att det har blivit ett sätt att överleva, att ge upp en del av sig själv, sin kraft och sin makt. Så ja jag tror på människans kraft att göra det rätt för sig, det är TROTS allt du som väljer vad du gör. Sure det kanske finns ngt högt uppsatt att tro på, men det är ingen /inget som säger åt dig hur du ska leva.   Din tro på dej själv är störst.
(med detta sagt accepterar jag givetvis folks tro på sin religion, men skulle inte göra det själv)

Dag 10 Det här hade jag på mig idag

Jeans, vitt linne och blå kofta. Inte mkt idag inte:D

Dag 11 Mina syskon

Min Syster, en fin tjej som e ett år äldre som jobbar som hälsokonsult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0