Dag 6+7+8 :D

Dag 6 Min dag

Min dag, en vanlig dag för mig är antingen skolan eller jobb! Så idag känner jag mig lite lost och ska till bibblan och försöka reda ut min förvirring!
Brukar träna på gymmet med mallan 4 ggr i veckan! På eftermiddagen mest efter allt roligt!?! i skolan ell jobbet!
Sen tittar jag alltid på mina favorit program på tv inna jag somnar! ROligare än så är det inte om man inte skulle räkn amed allla mina skumma vanor haha..


Dag 7 Min bästa vän

Jag har en självfrände, Mirre! Meen det vet ju alla.. Jag skulle inte kalla henne min bästa vän, för det är hon inte. Inte nu. Hon kanske var, men nu har vi vuxit isär lite (buhhu) och har väl mest en så kallad relation där vi måste ringas varje dag, och kanske hänga.. Men det är inte VI på samma sätt längre, vilket jag kan tycka är trisst men samtidigt skönt, vi var ju så beroende av varandra hela tiden... det funkar inte i alla sammanhang! But I still love her!


Dag 8 ett ögonblick

Vad för ögonblick kan jag undra??
ett speciellt ögonblick för mig var studenten, Att jag klarade av mina fyra år i skolan trots människor som var assholes, en kille som blev ettt psykfall är bara ngr av sakerna som drig ner en... Men jag klarade det, inget IG och ngr VG gjorde mig nöjd... har aldirg varit ett VG/MVG barn.. Har jag fått det har det varit för att det har vatt skoj inte för att ja har pluggat. Så för mig att ta studenten, var ett ögonblick med en känsla som inte går att beskriva.... :D *lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0