Dag 3-4-5

Hoppar över dag3 lite då det handlar om mina föräldrar som ja inte behöver nämna här inte... de lever och mår bra och jag älskar de över allt annat! Behöver jag säga mer!?!:D

Dag 4, vad åt jag idag (igår)

Gröt till frulle med kaffe
Spenatsoppa med knäcke inkl keso o tomat
En allevo påse till mellanmål Och köttfärssås med spagetthi till middag!

Har hittat äggpasta i hälsokostaffären:D Mumma, med lågt GI! Och fine de smakar ente redigt som pasta men det är super duper gott ändå, och jag håller mig inom kostplanen!

 

Dag 5

Vad är kärlek?
kärlek för mig är när man kan tänka sig ge allt till den här personen. Ger exempel.
Min Familj, Trots våra olikheter och att man stör sig på dem, är det alltid de jag vill ringa när ngt händer, hur mkt jag än vill ha dem på avstånd så går det inte, man vill att de ska vara en del av livet.
Mina vänner, har olika förhållanden till mina vänner. Men som ni vet finns det en som är mitt allt. Det är henne ja har som roligast med, vi kan bråka men bli sams. Ingen av oss klarar av att gå knappt en dag utan att prata med den andre, Man vill hela tiden veta att allt är bra och personen dyker upp i tankarna hela tiden. Jag skulle vilja säga att det är en hälsosam relation, men ibland känner jag bara att jag inte skulle kunna klara mig utan henne :/ Om jag flyttar vill jag ha henne med mig! Hon känns som den rätte vännen.
Killar tänker jag inte utala mig om, den kärleken är blind, så mkt kan jag säga. Verkligheten försvinner på ngt sätt!

Men kort och gott, kärlek är ngt man känner mer eller mindre för ngn annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0