Dag 29 "Mina ambitioner"

Mina ambitioner äro många!
Dels är det att skaffa ett jobb som verkligen ger mig något, och där jag kan ha ett övergripande ansvar och insyn! Någon form av planeringscef, projektledare! Vi får se.

Sen med det jobbet vill jag tjäna pengar i massor. Jag vill inte vara beroende, jag vill kunna leva ett normalt liv utan skulder o lån! Än så länge går det bra forts följer....:D
Jag studerar och jobbar för att inte sitta på mer CSN. Känns lite fånigt ibland när andra får CSN och jag betalar tillbaka haha! Men men... Mitt mål är ju att den skulden kan vara förbi.

Man ska ha kul i sitt liv, därför hittar jag på lite resor etc om det är ngn som hänger på.
Denna sommaren ska eventuellt spenderas i spanien, Alcudia! En bekant ska plugga spanska, visserligen jag med, men jag måste åka ner dit utan ngn form av csn... *spara spara spara*

När jag blir stor ska jag ha en man, en liten vovve och en katt. Vi ska bo i en villa, i lugna kvarter.
Hahaha, där ser ni ngt weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0