Dag 18 + 19 + 20

Atttans, missar man en står det tusen åter haha!
Men här kommer lite till!

Dag 18, Min favoritfödelsedag
Kan jag inte säga, för vi har haft så många, så underbara helger på mina födelsedagar. När jag va liten i skärgården me famlij o vänner. Och nu på senare dar, vid ngn kust och solat, badat och partajat! (Jag Pia o Mirre)
detta gör att alla mina födelsedagar har varit kanon, bättre, bäst!!

Dag 19, Detta ångrar jag
Jag har bara en sak som hängt med mig i bagaget x-antal år. men det är ngt som jag aldrig kommer uttrycka! Jag känner mig som en skit, men jag skulle aldrig riskera det vi har för en sådan sak.
Some things are not meant to be told! ;)

Dag 20, Den här månaden
Har varit den värsta månaden på hela året, December. Den är stressig,kurser ska avslutas- jobb ska jobbas pengar ska spenderas och julklappar inhandlas. Blöööö. Nej jag gillar inte december. Det underbara är väl snö med ljusen på kvällarna och det sköna när julen äntligen är här! Men nu har jag bara ont i magen...

 

 nej jag har inte skaffat silllisar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0