Dag 16 + 17

Jag är ikapp:D

Dag 16 Min första kyss

det var på jägers i Höör, haha! en kille som gick i min kusins klass som jag tyckte var söt:) Jättesöt faktiskt. Det tog väl sidådär ngr månader innan vi ens kom till en kyss haha! Men till en tryckare hände det, han börja. Men det va ingen vacker upplevelse, han smaka vitlök och det var alldeles för ni vet to much! Därför så ratar jag alla killar som kysser som om de vore ngn jäkla groda... hahahaha

Dag 17 Mitt favorit minne

Gud va svåra frågor.... Men det var nog i gymnasiet, när jag och x tappat kontakten lite, efter en brud som försökt komma emellan.. bllöö! Jaja, vi va på en fest och x berättade en hemsk historia. Hon hade tagit en överdos :( Usch! Men hennes mamma hade kommit i tid och magpumpat henne. Men ur det dåliga kommer bra saker också. Vi fick tillbaka vår vänskap... Den enda och kanske den enda gången ja får höra det... Hur mkt jag betydde för henne i henns liv... efter nu 12 år betyder vi fortf lika mkt fr varandra... Guud vet inte alls va jag ska göra utan dej. Men det är ett minne jag har för att den kvällen va de både sorg o glädje! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0