Dag 12 + 13 + 14 + 15

Dag 12 I min handväska



Dag 13 Den här veckan
Har varit full med Jobb, lite skola, köpt lite julklappar men e långt ifrån klar! Har tränat med Malene, fika med Mirre och det känns som att jag inte fått en lugn stund !! Men bättre blire i Januari!! Woohoo!

Dag 14 Vad hade jag på mig idag
Igen?? jaha, jeansleggins.. vit blus, svarta stövlar!!

Dag 15 Mina drömmar
Jahaa, mina drömmar är många.. Först och främst hoppas jag att jag kan klara mig utomlands, Gillar Sverige men tror att livet blir lite mer harmoniskt om man får en öppnare kultur. Och jag vill jobba med projekt, eller som ansvarig chef etc. Är väl på god väg med min utbildning tror jag, om jag kan fortsätta som jag vill! Och om jag får mer diciplin!?! HAHA, jag är garanterat en av de lataste studenterna i min klass... Lättt.. men det är så mkt nu innan jul.. jobb, pengar, julklappar osv! Men min dröm  har ändrats lite under åren, så vem vet jag kanske gifter mej, skaffar barn och blir hemmfru i Skanör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0