Dag 1 & 2

Om mig själv!
My name is Jannike, och kommer från mittpunkten av Skåne! Wohhoo! Inte världens roligaste lilla by men träffade fina människor! Haft en famlij som hållt ihop, Mamma Pappa syster och jag och Kisen får vi inte glömma.
Gick grundskolan i Mittpunkten, och gymn i Örebro, sen har ja bott i Lund och pluggat/Jobbat- för att ta en tur runt Jorden med den som betyder mest för mig, Mirre! Efter det skulle man ta tag i sitt liv så då bar det av mot Kalmaer för ett års studier på SSK progr, men det var inte min grej.
Nu sitter jag i Malmö med heltidsjobb som personlig assistent och studier som gör mig till Ledare! Min framtida dröm är väl att få jobba med HJälporganisationer eller inom skola eller vård i Sverige! Men vi la se vad det blir! Först ska manbli klar ju!

Mina dagar ser ut som så: JOBB/SKOLA, Vänner, träning och lite därtill! And I love it!


Min första Kärlek!
Skulle kunna säga att det var min kära högstadiekärlek, men då va man ju kär i alla som kom i vägen nästan!:)

I Gymnasiet skulle jag också vilja säga at de kunde vatt jens el Rasse el M! Men alltså, det vete fan. Just nu tvekar jag! Jag får nog ge Gustav all cred för att få mig att bli helt uppåt väggarna! Det är den enda gången jag inte kunnat kontrollera min vad säger man heder!?! Haha... men lärdomarna va ju också att det måste jag göra om jag ska kunna träffa ngn utan att va ett freak! men det vatt inget ömsesidigt där icke! Sååå, gott folk roligare än en sommarflört blev det inte för mej:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0