Vad sa jag?

Jo allt löser sig till slut..tror jag..
Sökte ngr nya kurser idag som jag får besked nästa vecka om. Lite handikappsrättigheter på distans så jag kan jobba samtidigt. Känns som om det vore det utlimata just nu faktiskt. Jobba för pengar och plugga för vetskapen.

Min lägenhet håller dom desutom så att jag kan få antagningsbeskedet utskrivet.. när jag får det.. OM jag får det.
Inte riktigt samma spänning som sist, men denna gången kan väl ingenting gå fel?
Jag hoppas innerligen att det ska gå väl framåt nu.. inga fler bakslag tack!

Ska gymma och simma/bada/sola på nautilus... Bull att vara ensam, men lite färg hade varit trevligt.

PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0